Linkbuilding Duitsland

Wanneer je een Duitse website gaat opzetten, moet er hiervoor ook linkbuilding Duitsland gebeuren, want anders word de website niet gevonden. Linkbuilding Duitsland moet wel heel anders aangepakt worden, dan de linkbuilding Nederland en het zal dan ook meer tijd in beslag nemen.

 

Verschillende algoritmes

 

Google gebruikt voor Nederland en Duitsland verschillende algoritmes. Dit is dan ook logisch, want het zijn twee landen met verschillende culturen en talen, de consumenten in beide landen zijn dan ook op zoek naar hele andere dingen. Doordat Google relevante informatie wil weergeven voor de gebruikers, is de algoritme dus aan de cultuur van het land aangepast. Zo heeft Google in elke land weer net iets andere algoritme. De basisprincipe waarop de zoekmachine werkt is wel in elke land hetzelfde, zo heb je in elke land wel linkbuilding nodig, alleen zal het in elke land anders aangepakt moeten worden. Linkbuilding Duitsland

 

Duitse links

 

Als je dacht dat je even je huidige website kon vertalen Nederlands Duits en je oude links erop kon richten zit je mooi fout. Nederlandse links zullen namelijk geen enkel effect hebben en als ze dat wel hebben, zijn het nadelige effecten. Je zult Duitse links nodig hebben, om in de Duitse Google te scoren. Voor linkbuilding Duitsland zul je dan ook op zoek moeten gaan, naar Duitse links met kwaliteit. Je zult ook veel meer links nodig hebben, om goed te scoren in Duitsland. Voor dezelfde resultaten dat je in Nederland bereikt hebt, zul je voor de Duitse Google minimaal 10 keer harder moeten werken.

 

De concurrentie voor zoekwoorden is in Duitsland namelijk veel groter en dit is niet zo raar, want Duitsland heeft meer dan 80 miljoen inwoners en de grootste online markt in Europa.

 

Website in orde brengen

 

Voordat je aan de linkbuilding Duitsland begint, staat je wel een ander taak te wachten. Je moet namelijk eerst je website in orde brengen en dit doe je niet door enkel de website vertalen Nederlands Duits. Je moet de website richten op de Duitse consument, dit betekent dus dan je nieuwe content nodig hebt. De Duitse consumenten zijn heel anders en de content op de Nederlandse website zal dan ook niet op de Duitse consumenten werken. Linkbuilding Duitsland

 

Je kunt wel de productinformatie van de website vertalen, want feiten veranderen immers niet ongeacht de cultuur. De Duitse consumenten zijn dan ook gek op feiten, hoe meer feiten je hebt over je producten hoe beter het is. De Duitse consumenten willen namelijk veel weten over een product, voordat ze het gaan kopen.

https://duitsewebsite.nl