Bereik top resultaten door te kiezen voor online marketing Groningen

Internetmarketingaudit

Wilt u beter scoren online? Maak gebruik van een specialist in online marketing Groningen om de beste resultaten online te behalen. Deze specialisten zijn al jarenlang actief op internet en hebben zich gespecialiseerd in online marketing. Wanneer u gebruik maakt van deze internet- en marketing specialisten weet u zeker dat het resultaat naar wens is. Voordat deze online marketing professionals aan de slag gaan worden alle wensen uitgebreid besproken.

Speel slim in op de online mogelijkheden

 

Het is tegenwoordig erg belangrijk om slim in te spelen op de online marketing. Online de beste resultaten behalen is vaak noodzakelijk om als bedrijf overeind te blijven. Steeds meer concurrentie is er online, dit maakt het adverteren vaak lastig. Maak ook gebruik van ervaren specialisten in online marketing. Deze experts weten u het beste te helpen bij het opstellen van een succesvolle online marketing campagne.

Haal het maximale uit internet

 

Slim inspelen op de online mogelijkheden is nu belangrijker als ooit voorheen. Omdat iedereen tegenwoordig online te vinden is, moet hier volop aandacht aan worden besteedt. Ieder bedrijf wilt graag de beste online resultaten en de meeste investeren hier volop in. Omdat er steeds meer concurrentie bij is gekomen, het verschil maken met de concurrentie is belangrijk. Zorg dat de reclamecampagne aanslaat en het gewenste effect heeft. Experts in online marketing kunnen u hier goed bij helpen.

 

Online marketing is geschikt voor ieder budget

 

Iedereen kan beter scoren online. Vaak wordt er gedacht dat betere resultaten behalen online in samenwerking met een specialist duur is. Juist het inschakelen van een professional voor online marketing loont zich. Betere resultaten door online marketing liggen zo in het verschiet, dit brengt meer bezoekers en omzet met zich mee. Maak ook gebruik van ervaren professionals om het maximale er uit te halen. Professionals weten hoe ze het verschil kunnen maken.

 

Innovatieve methoden maken het verschil

 

Wanneer het op online marketing aankomt investeren de meeste bedrijven op een handjevol grote partijen. Online marketing is mogelijk op duizenden manieren, websites en zoekmachines. Het beste uit online marketing halen is mogelijk door gebruik te maken van innovatieve methoden. Wanneer er gebruik wordt gemaakt van deze moderne middelen komt dit het resultaat ten goede. Experts in online marketing weten hoe ze dit het beste kunnen aanpakken. Informeer ook naar de mogelijkheden bij online marketing Groningen!    

 

Google ads uitbesteden

Google is een groot Amerikaans bedrijf dat iedereen wel kent. Google is een zoekmachine op het internet. Als je in Google een zoekopdracht invoert krijg je allemaal links te zien waarop je kunt klikken die overeenkomen met jouw zoekopdracht. Met een marktaandeel in Nederland van 92,5% is Google verreweg de grootste zoekmachine in Nederland. Het meeste internetverkeer in Nederland gaat via Google, daarom wordt er veel reclame gemaakt via Google. Alleen is het heel erg moeilijk en kost het veel tijd om te leren hoe je dat onder de knie krijgt, daarom willen veel bedrijven hun Google ads uitbesteden aan een digital marketing bureau. 

Wat zijn Google ads? 

Kort gezegd is Google ads het online advertentieprogramma van Google. Met dit programma kunnen bedrijven reclame maken via zoekcampagnes. Maar hoe werkt dat nu eigenlijk? In Google ads kan je advertentieteksten in stellen en kan je bieden op woorden waar gebruikers van Google op zoeken. Hierdoor adverteer je alleen maar als iemand actief op zoek is naar informatie of een product. De advertenties komen bovenaan in DE zoekresultaten te staan en doordat deze advertenties lijken op normale zoekresultaten wordt er vaak op geklikt.  

Hoe werkt Google ads 

Een groot voordeel van Google advertenties is dat je alleen geld betaalt als er op je advertentie wordt geklikt. Dit wordt ook wel pay per click genoemd. Waar je advertentie komt te staan hangt af van een paar factoren. Hoe gerichter de advertentie is, hoe beter dat is voor de kwaliteitsscore en hoe beter dat is voor de klikprijs. Je advertenties worden weergegeven wanneer iemand zoekt naar termen die te maken hebben met je bedrijf. Ook als iemand een andere website bezoekt met content dat te maken heeft met jouw bedrijf. Google zelf heeft een pagina met meer dan 300 bladzijdes waarin ze alles tot in de details uitleggen. Als je meer te weten wilt komen over de werking kan ik je aanraden om dat eens te bekijken 

Waarom zou je Google ads uitbesteden? 

Veel bedrijven hebben vaak niet genoeg tijd of zin om te leren hoe Google ads werkt. Bedrijven die wel weten hoe het werkt hebben vaak geen tijd om zich bezig te houden met Google ads. Hierom besteden veel bedrijven hun online marketing uit aan bedrijven die daar gespecialiseerd in zijn. Ieder jaar komen er steeds meer online marketingbureaus bij, omdat er veel vraag naar is. Wat ook een reden is om het uit te besteden is dat deze bedrijven gespecialiseerd zijn en jarenlange kennis hebben opgebouwd over Google ads en online marketing in het algemeen. 

 

Online marketing: wat is het en hoe pak ik het aan?

Internetmarketingaudit

Online marketing is een zeer breed begrip, echter is het voor veel mensen nog een beetje onduidelijk wat het nou eigenlijk precies is. Juist daarom zullen we onderstaand een aantal onderdelen van online marketing uitgebreid omschrijven. Een ding is in ieder geval een feit, online marketing wordt steeds populairder en dit is eigenlijk best wel logisch. Mensen maken steeds meer gebruik van het internet en daarom wordt er marketing op online gebied toegepast. Mocht jij ook gebruik willen maken van online marketing omdat jij jouw omzet een boost wilt geven? Dan is dat absoluut een goed idee, tenminste wanneer je kiest voor een goede aanbieder. Ga niet zomaar met een aanbieder in zee, doe goed onderzoek op het internet. Lees reviews en vergelijk prijzen. Zo kom je bij de beste aanbieder uit en betaal je uiteindelijk niet te veel!

Webdesign

Een belangrijk onderdeel van online marketing is webdesign. Mocht jij online vindbaar willen worden op het internet, dan zal je wel eerst een website moeten hebben. Heb jij deze niet, dan wordt het natuurlijk een moeilijk verhaal. Gelukkig kan een online marketingbureau jou hier dus erg goed mee helpen. Mocht jij een professionele website willen hebben die aan alle eisen voldoet? Schakel dan een online marketingbureau in, zij helpen jou graag verder!

SEO

Heb jij een mooie website en wil jij ervoor zorgen dat deze goed vindbaar wordt? Dan is het verstandig om gebruik te maken van SEO. Met behulp van SEO zorgt een online marketingbureau er als het ware voor dat jouw website aan alle eisen van Google voldoet. Tevens gaan zij aan de slag met linkbuilding en kunnen zij ervoor zorgen dat jouw website vindbaar wordt en vindbaar blijft en dit op een organische manier.

SEA

SEA, ook daar kan een online marketingbureau jou erg goed bij helpen. SEA houdt in dat er geadverteerd worden op Google. Je zult wel moeten weten hoe je deze advertenties het beste kunt maken. Tevens is het belangrijk dat jij weet hoe je metingen moet doen. Gelukkig kan een online marketingbureau jou hier maar al te goed bij helpen.

DoubleSmart

Mocht jij op zoek zijn naar een goed online marketingbureau, dan is het aan te raden om voor DoubleSmart te kiezen. Deze aanbieder kan jou erg goed met alle online marketing aspecten helpen. Niet voor niets hebben zij al veel tevreden klanten. Wil jij even kijken op hun website, kijk dan naar bron: DoubleSmart.nl

 

Waarom Google Ads uitbesteden?

Sta jij op het punt om Google Ads uit te proberen? Besteed dit uit! Google Ads uitbesteden is het beste wat je kunt doen omdat dit een complexe manier van adverteren is. Hieronder zullen we kort stilstaan bij een aantal punten waarom jij deze dienstverlening moet uitbesteden. De reden dat Google Ads zo populair is, is omdat deze manier van adverteren direct resultaat oplevert. De kosten van Google Ads zijn in tegenstelling tot andere marketingkanalen wel wat duurder. Om deze reden is het goed om hier extra aandacht aan te besteden.  

Benut jouw marketingbudget optimaal

Als je zelf aan de slag gaat, zul je een groot gedeelte van je budget niet goed gebruiken. Als je Google Ads uitbesteedt weet je zeker dat je budget optimaal wordt benut. Natuurlijk kost het uitbesteden van Google Ads geld, maar op de lange termijn verdien je dit zeker terug omdat je jouw budget optimaal benut. Wil jij een combinatie van uitbesteden en zelf uitvoeren? Dan is het aan te raden om in het begin een specialist met je mee te kijken zodat je zeker weet dat je niets over het hoofd ziet.

Goed marketingkanaal

Wist je dat Google Ads, ook wel Google AdWords genoemd, het meest toonaangevende marketingkanaal is als deze op correcte wijze wordt toegepast. Uit diverse onderzoeken is gebleken dat elke geïnvesteerde euro gemiddeld twee keer wordt terugverdient. Dat is natuurlijk erg fijn, want hierdoor weet je zeker dat je winst zult maken bij het uitbesteden van jouw marketing. Benieuwd naar resultaten? Neem contact op met jouw online marketing bedrijf en vraag naar de resultaten. Je zult versteld zijn wat Google Ads kan doen met jouw omzet.

Vergroten van je bereik door middel van Google Ads

Heb jij een bedrijf? Dan wil je natuurlijk zoveel mogelijk verkeer en bereik hebben met jouw website. Omdat je website wellicht nog niet goed vindbaar is, kan SEA uitbesteden hierbij helpen. Het voordeel van Google Ads is dat dit direct zichtbaar is waardoor jij direct resultaat ervaart. Benieuwd? Neem contact op met een online marketing bureau Amersfoort en kom achter de vele voordelen.

Shopware 6; groeien groeien groeien

Shopware 6; het Duitse e-commerce platform die webshops de mogelijkheid geeft om te groeien. Het platform werd januari dit jaar gelanceerd en is sindsdien erg populair geworden. Het platform is gemakkelijk te gebruiken en zonder veel technische kennis kunnen pagina’s gemaakt worden en kan de website gevuld worden met content. Mede doordat Magento gestopt is met de support van Magento 1 webshops is Shopware 6 dé oplossing voor vooral middelgrote webshops.  

Content gedreven e-commerce

Tegenwoordig is het erg belangrijk om content bij je producten of diensten te leveren. Op die manier kan je je onderscheiden van de concurrentie. Shopware is een zeer geschikt platform om content en handel samen te laten gaan. In Shopware 6 kunnen content en handel namelijk samengevoegd worden in het zo gehete “Shopping Experiences” (voorheen Shopping Worlds). In deze sectie kunnen gemakkelijk landingspages, shop pagina’s en blogs gemaakt worden (drag&drop). 

Shopware wilt graag klanten bereiken waar ze zich op dat moment bevinden. Dit kan bijvoorbeeld via een POS, een blog of een Instagram post; alles leidt naar het product op de webshop. 

Creativiteit en vrijheid

De nieuwe “Shopping Experiences” zorgen voor creativiteit en vrijheid doordat niets van te voren gepland of klaargezet hoeft te worden. Alleen de naam (landingspage, category page enzovoort) moet vastgelegd worden. De blok content kunnen eenvoudig heen en weer gesleept en aangepast worden. Hierdoor gaat het creatieve proces makkelijker en sneller. 

In de editor zie je direct hoe een bepaalde pagina eruit gaat zien, ook kan het op elk device (telefoon, tablet, computer enzovoort) getoond worden. Bepaalde layouts kunnen ook makkelijk gedupliceerd worden onder de verschillende soorten pagina’s (landingspage, category page enzovoort).

 

Online Marketing Bureau Nijmegen: voor online succes

Internetmarketingaudit

Bent u opzoek naar een online marketing bureau in Nijmegen? Dan bent u bij Go Online aan het juiste adres. Dit bedrijf is gespecialiseerd in het realiseren van maatwerk websites en de online marketing die daarbij komt kijken. Enkele diensten die hierbij komen kijken zijn zoekmachine optimalisatie (SEO), zoekmachine adverteren (SEA) en social media advertising. Ook voor het ontwikkelen van een huisstijl, nieuwsbrieven en koppelingen met andere softwaresystemen zit je goed bij Go Online marketing Nijmegen. 

Online marketing in Nijmegen: is dat voor mij relevant?

Als lokale ondernemer in Nijmegen is het zeer belangrijk om u bezig te houden online marketing. De reis van een klant begint vaak met een online zoektocht. Hier wilt u dus vindbaar zijn voor uw klanten. Een website in de lucht hebben is hiervoor niet voldoende. Een internet marketing bureau uit Nijmegen kan u helpen bij het vindbaar worden en blijven in zoekmachines. Vervolgens wilt u uw klanten ook aan u binden en wilt u dat uw huisstijl herkenbaar wordt voor uw klanten.

Zoekmachine optimalisatie als onderdeel van online marketing Nijmegen

Zoekmachine optimalisatie is een zeer belangrijk onderdeel. Wanneer uw website klaar is, wilt u dat deze vindbaar is wanneer klanten op zoek zijn naar de producten of diensten die u te bieden heeft. Daarom is het belangrijk om de website te optimaliseren zodat zoekmachines deze goed begrijpen en de website aan haar bezoekers gaat tonen. Het algoritme van Google bestaat uit meer dan 200 factoren die bepalen of een website hoog in de ranking komt of niet. Een SEO specialist draait op een website aan de juiste knoppen zodat het algoritme de website hoger in de zoekresultaten gaat vertonen. 

Speciaal voor bedrijven uit Nijmegen

Go Online is een gespecialiseerd online marketing bureau uit Nijmegen. Veel klanten van het bedrijf zijn hier ook gevestigd. Door de lokale vindbaarheid van deze bedrijven te vergroten komen zij makkelijker in contact en krijgen zij meer leads en meer klanten op hun websites. Ze proberen altijd om de kosten die voor het online marketing bureau gemaakt worden weer terug te verdienen in de vorm van leads en klanten. Wil jij meer weten? Kijk dan eens op de website https://www.goonline.nl/.

Onconventionele marketing door ogen te houden op actualiteit

Houd je ogen op de actualiteit. Dan wordt het mogelijk om inhakers op te stellen. Door in te spelen op onderwerpen zet je je eigen onderneming even in de spotlight die het verdient. Lees hieronder een aantal voorbeelden van bedrijven die dit perfect uit hebben gevoerd. Neem niet alles te serieus en gebruik wat humor. Dit kan goed aanslaan. 

 

Een kaartje van PostNL, voor Ramos

Ramos onderschatte Ajax blijkbaar.Ramos dacht al met beide benen in de halve finale te staan en besloot daarom een gele kaart te pakken. Dan kon hij de volgende wedstrijd met een ‘schone lei’ beginnen. Dat is hem en zijn team duur komen te staan. Hierdoor is Real Madrid uitgeschakeld en won Ajax. PostNL besloot Ramos nog een kaartje te sturen, omdat hij daar zo erg van houdt. Deze kaart sloeg in ieder geval goed aan bij de volgers van PostNL.  

Hema deelt alvast 12 punten uit

De taarten van Hema hebben 12 punten, evenals de maximale score die uitgedeeld kan worden aan de artiesten van het Eurovisie Songfestival. Hema gaf Duncan op voorhand van het festival 12 punten. Uiteindelijk won hij het Songfestival. Zou dit komen door de 12 punten van Hema? In ieder geval heeft Hema hier goed over nagedacht. 

Toen Chili van het Nederlands Elftal verloor

Volgend jaar is er een EK en het jaar daarna een WK, sta dan klaar voor de inhaakmomenten, want die komen er genoeg. Zo is in het verleden ook ooit ingehaakt geworden op de wedstrijd Nederland-Chili. Nederland won met 2-0 en hier werden veel Nederlandse mensen natuurlijk erg blij van. Hema haakte op deze boodschap is dat Chili gemalen werd door hun pepermolen. Leuk bedacht, Hema. 

De perfecte Krul

Tegen Costa Rica in 2014 kunnen we toch wel stellen dat er sprake was van de perfecte krul. Het was erop of eronder. Dit was ook de gedachtegang van Louis van Gaal. Hij besloot Tim Krul in het veld te brengen één minuut voor het einde van de tweede helft van de verlenging. Krul redde twee penalties en leidde ons naar de volgende ronde van het toernooi. Andrelon haakte in met hun bekende shampoo, die zorgt voor ‘de perfecte krul’. Dat zijn pas inhakers. 

Deze blog is mede mogelijk gemaakt door Jeroen van Promoboer – promotieartikelen met logo.

https://promoboer.nl/

Beter vindbaar worden in de zoekmachines

Tegenwoordig kent iedereen het belang van een goede vindbaarheid in de zoekmachines. Er zijn grofweg twee methoden om zichtbaar te worden voor je klanten die online zoeken naar je diensten of producten. Allereerst kan dit middels SEA of Search Engine Advertising. SEA draait om het inkopen van advertentieruimte boven en onder de natuurlijke zoekresultaten. Hierbij is het doel om zoveel mogelijk effect te bereiken tegen zo laag mogelijke kosten. Een andere methode om beter online zichtbaar te worden is SEO of Search Engine Optimization. Dit blogartikel zal verder ingaan op deze tweede methode, welke overigens helemaal gratis is! Lees dus snel verder om te ontdekken van zoekmachineoptimalisatie middels SEO voor jouw bedrijf kan betekenen.

SEO is gratis

In tegenstelling tot SEA, is SEO een techniek waarbij geen kosten worden afgestaan aan Google. Vandaar de benaming ”organische zoekresultaten”. De eerste stappen kan je vaak zelf zetten, bijvoorbeeld door goede teksten te schrijven met de juiste keywords. Echter komt bij zoekmachineoptimalisatie nog veel meer kijken. De site moet technisch gezond zijn en de UX of user experience moet optimaal zijn. Ook is het voor Google belangrijk dat jouw website veel links van andere domeinen ontvangt. De hulp van een professioneel marketingbureau is in zo’n geval geen overbodige luxe.

Verschillende werkzaamheden

SEO is in niet één ding. Het is een overkoepelende term van verschillende werkzaamheden, welke er op gericht zijn om je organische posities binnen de zoekmachines te solideren. Grofweg vallen de SEO-werkzaamheden onder te verdelen in de volgende pijlers:

  • linkbuilding, het opbouwen van links van externe domeinen.
  • Content optimalisatie. De juiste tekst met de juiste keywords op de juiste plek
  • Het optimaliseren van de gebruikers ervaring. Een positieve gebruikers ervaring is voor de zoekmachines een seintje dat gebruikers graag van je website gebruik maken
  • Technische optimalisatie, zoals het verbeteren van de laadtijd.

Gericht op de lange termijn

SEO is een lange termijn techniek. Het kan daarom soms enkele maanden duren voordat de werkzaamheden zijn vruchten beginnen af te werpen. Echter is dit vooral een voordeel, want heb je eenmaal een goede positie, dan zal het ook langer duren voordat je concurrent je overtreft. Heb je eenmaal een goede positie bereikt, dan zal hier een constante en stabiele flow aan leads uit voortkomen. Mits je website conversiegericht is natuurlijk!

Kennis en kunde vereist

Zoals al eerder in deze blog is beschreven, is voor een goede organische vindbaarheid specialistische kennis en kunde nodig. MarketingConcurrent uit Veenendaal is een bedrijf dat je hier perfect bij kan ondersteunen. Het bedrijf levert een grote variëteit aan verschillende online marketingdiensten, zoals e-mailmarketing, CRO (conversie optimalisatie), zoekmachine optimalisatie, het adverteren op social media en meer. Ook kunnen de specialisten je helpen met het uitdenken vaan een volledige online strategie.

 

 

Impact van SEO op ondernemerschap | Ralf van Veen

Internetmarketingaudit

Elke productpagina moet dezelfde sjabloon gebruiken en daarom een consistente lay-out hebben. Dit betekent dat u met behulp van microdata schema markup aan de template kunt toevoegen en dat het schema voor elke nieuwe productpagina wordt gegenereerd.

Zorg ervoor dat u regelmatig uw schema test met behulp van Google’s Structured Data Testing Tool, en als u nieuw bent, gebruik dan Google’s Markup Helper.

Dit artikel is geschreven door Ralf van Veen, een SEO specialist.

Monitoring
Zoals bij elke SEO strategie, moet u de resultaten continu monitoren en analyseren. Dit is des te belangrijker voor e-commerce sites, vanwege de schaal en de voortdurende verandering van producten.

Blijf op de hoogte van het identificeren van gebroken links en foutmeldingen. Analyseer wat werkt en wat niet werkt, noteer populaire trefwoorden en pagina’s, en richt u op die niet goed presteren voor organisch zoeken. Voor de beste resultaten is het altijd de moeite waard om een aantal A/B-tests uit te voeren – of het nu gaat om trefwoorden, productbeschrijvingsformaten of afbeeldingen.

Er is geen twijfel mogelijk dat SEO voor grote e-commerce sites tijdrovend is. Dat is de reden waarom zo veel e-commerce sites niet het niveau van optimalisatie hebben dat ze zouden moeten hebben, wat een fantastische kans biedt voor degenen die bereid zijn om in de grind te zetten. Kleine, incrementele veranderingen kunnen een groot verschil maken.

Er zijn echt twee problemen

Grotere websites hebben een groter SEO-budget nodig. Meer pagina’s geoptimaliseerd, meer technisch werk, meer links en meer inhoud.
Grotere websites hebben zoveel geïnteresseerde partijen, dat het moeilijk kan zijn om het werk erdoor te krijgen zonder een ROI-case voor elk project te maken.
Verdergaande punt 2, is het van cruciaal belang om website-eigenaren te laten zien hoeveel extra verkeer ze zullen ontvangen als ze op de eerste pagina van Google komen.

Als ze een toppositie op Google bereiken en 33% van de hits krijgen voor een zoekterm die 15.000 keer per maand wordt gebruikt, krijgen ze 5.000 extra hits per maand. Als de historische omzettingsgraad van het bedrijf 10% is, dan is dat 500 extra klanten per maand. Als elke conversie 100 dollar aan inkomsten waard is, dan is dat 50.000 dollar aan extra inkomsten per maand.

Je moet in staat zijn om een zaak als deze te maken voor elk project op basis van cijfers.

Dit kan erg moeilijk zijn, vooral als uw optimalisatieproject bijvoorbeeld paginasnelheid of het optimaliseren van afbeeldingen is. Of als het een uitgebreide trefwoordvernieuwing is die 100.000 pagina’s bereikt (hiervoor is het het gemakkelijkst om een soort van percentage groei te doen).

Maar een ervaren SEO-professional weet hoe je de juiste projecten selecteert, projecteert en correct presenteert aan de geïnteresseerde partijen, zodat het erdoor kan worden geduwd.

De grootste problemen voor SEO voor grote websites
De grootste problemen voor SEO voor grote websites

Het bedrijf is niet flexibel genoeg om te kunnen werken
Als er te veel mensen betrokken zijn bij beslissingen en/of als die mensen bang zijn voor verandering, dan zal dat je SEO een stapje terug doen.

De grootste problemen voor SEO voor grote websites
De grootste problemen voor SEO voor grote websites

Hoe ga je om met die uitdaging?

Nou, als er te veel mensen betrokken zijn, is uw enige keuze om te stroomlijnen.

Maar als ze gewoon bang zijn voor verandering (denk aan Going mobile, HTTPS, etc.) wil je misschien een snel verhaal vertellen.

Er was eens een bedrijf met de naam Blockbuster. In het begin van de jaren 2000, Blockbuster had een kans om een ander bedrijf genaamd Netflix te kopen voor slechts $ 50 miljoen. Maar Blockbuster weigerde Netflix te kopen. Uiteindelijk verloor Blockbuster 11 miljard dollar, sloot zijn winkels en ging failliet. Vandaag de dag is Netflix meer dan 40 miljard dollar waard.

Wat is er gebeurd met Blockbuster? Het bedrijf omarmde geen veranderingen in technologie. Het hield vast aan zijn oude bedrijfsmodel van het huren van dvd’s en zelfs VHS-banden in een winkelomgeving. Blockbuster zou vandaag de dag bloeiend kunnen zijn, maar het weigerde om wendbaar te zijn.

Zo’n verhaal, of een ander verhaal zoals dit (bij voorkeur een verhaal dat meer gerelateerd is aan de projecten waaraan u werkt), zal helpen om belanghebbenden ervan te overtuigen dat het omarmen van verandering door nieuwe zoekmachinemarketingstrategieën te accepteren, de manier is waarop ze in deze moordende concurrerende omgeving in leven zullen blijven.

Er zijn te veel processen
Dit is waarschijnlijk een van de grootste problemen. Te veel processen of zelfs “overdenk” projecten.

Deze is moeilijk. Die processen zijn er niet voor niets.

Het belangrijkste hier is om ervoor te zorgen dat u uw SEO-werk toegevoegd krijgt aan elke ontwikkelingscyclus. Het bedrijf moet werken in 15 tot 30 dagen sprints en als er een belangrijke reden is om de site aan te raken voor SEO, moet er een patch gedaan worden.

Ook, terwijl Q & A is belangrijk voor grote sites, moet het niet meer dan een paar dagen duren. Anders krijgt u uw werk misschien niet door.

Hier is het probleem in een notendop.

Persoon komt met een SEO idee
Idee wordt gepresenteerd
Management vraagt om ROI anaysis
ROI-analyse is gedaan
Technische specificaties worden opgesteld
De technische specificaties zijn verfijnd en bevestigd.
Ontwikkelingswerk is gedaan
Ontwikkelingswerk wordt beoordeeld
De werkzaamheden zijn afgerond en ingediend voor de volgende sprint.
Nieuwe versie van de website wordt live geduwd
Iemand die bekend is met SEO voor grote websites zal dit doen.

Presenteer een deck met het idee, de ROI en de t

https://ralfvanveen.com