Online marketing bureau nodig?

Internetmarketingaudit

Online marketing is onmisbaar voor elk bedrijf. En daarom is een online marketing bureau voor jou misschien ook wel onmisbaar. Er wordt namelijk niet voor niks gezegd dat als je niet in Google staat (of niet te vinden bent) je niet bestaat.

 

Bij online marketing komt veel kijken. Heb je daar zelf niet helemaal alle kennis van? Dan is het inschakelen van een online marketing bureau een goede keuze. Een goed bureau helpt je scoren in Google met en zonder advertenties en helpt je tevens om goed zichtbaar te zijn op social media. En niet alleen dat. Een online marketing bureau helpt je vooral groeien.

 

Wat doet een een online marketing bureau?

Een online marketing bureau helpt je met je online strategie / contentstrategie. Het bureau kijkt naar hoe je website ervoor staat en hoe dat geoptimaliseerd kan worden voor de zoekmachines (en de gebruikers).  Daarbij wordt er gekeken naar de webteksten, de snelheid van je site en of alles gebruiksvriendelijk is.

 

Ook vergroten ze jouw naamsbekendheid met social media platformen als Facebook, Instagram, LinkedIn of TIkTok. Net wat bij jouw bedrijf het beste past. Uiteindelijk zie je dat het verkeer naar je website toeneemt met bezoekers. Relevante bezoekers welteverstaan.

 

Online marketing diensten

De volgende diensten biedt een online marketing bureau onder meer aan:

 

  • Zoekmachine optimalisatie (SEO)

Scoren in de gratis resultaten in Google en andere zoekmachines.

  • Zoekmachine adverteren (SEA)

Meteen bovenaan staan in Google met advertenties

  • Social media marketing (SMM)

Grote zichtbaarheid op social media

 

Waarom online marketing?

Vrijwel alle mensen die naar iets op zoek zijn, beginnen bij Google. En daar wil jij dan op het goede moment tussenuit springen. Dat kan met een gratis resultaat of met Google Ads. Met dat laatste sta je meteen bovenaan Google (mits je een goede advertentie hebt).

 

Daarnaast kun je op de momenten dat men niet specifiek naar jouw diensten of producten zoekt ook onder de aandacht komen van je doelgroep op social media. Door beter zichtbaar en vindbaar te zijn in alle hoeken van het internet, groei je als bedrijf. En andersom: ben je niet zichtbaar en vindbaar, dan zie je dat je concurrent je potentiële klanten voor je neus weg kaapt.

 

Dat wil je te allen tijde voorkomen. Daarom kun je dus alle hulp wel gebruiken. Een online marketing bureau kan alle online marketing voor je uit handen nemen of slechts een paar onderdelen.

 

Online strategie uitstippelen?

Wil jij ook scoren met je bedrijf in Google en op social media? Maar weet je niet precies hoe of heb je het druk met ondernemen? Dan is een online marketing bureau jouw oplossing.

 

 

https://www.brandmerck.nl/

Val op met uw webdesign!

Internetmarketingaudit

Eindhoven is dé stad op het gebied van technologie en design. Het is dan ook zeker slim om hierop in te spelen met uw bedrijf. U wilt ten slotte toch ook opvallen in deze regio? Om te beginnen is een goed webdesign erg belangrijk. En u wilt ook vast meer naamsbekendheid creëren, om zo meer bezoekers naar uw site te krijgen? Hieronder vindt u informatie en handige tips over hoe u dat doet!

Waarom een goed webdesign zo belangrijk is!
Er wordt wel eens gezegd dat u uw website kunt zien als een online visitekaartje voor uw bedrijf. Dit is ook zeker zo! Een eerste indruk krijgt u namelijk geen tweede keer. Dit geldt dus ook voor uw bezoekers. Een goed webdesign Eindhoven is daarom ook van essentieel belang. Door uw logo te gebruiken op uw site, zorgt u ervoor dat u uw huisstijl terug laat komen. Hetzelfde geldt voor bijpassende kleuren, elementen, afbeeldingen en video’s. Het is erg belangrijk dat uw website rustig en overzichtelijk is. Hierdoor zullen bezoekers namelijk niet zo snel afhaken. Daarnaast is het belangrijk dat uw website responsive is, dus dat deze op alle apparaten optimaal te gebruiken is.

Ga opvallen bij uw doelgroep!
Naast een mooi webdesign is online marketing Eindhoven ook erg belangrijk. U kunt namelijk nog zo’n mooie site hebben, maar het is wel belangrijk dat er ook bezoekers naar uw site komen. Online marketing is hier dan ook perfect voor! Zo kunt u ervoor zorgen dat u een hoge positie op zoekmachines als Google krijgt, dat u beter vindbaar bent op social media of dat u adverteert op zoekmachines. Dit zijn slecht een aantal voorbeelden. Online marketing is namelijk een erg breed begrip. Om erachter te komen wat voor uw bedrijf van toepassing is, raden wij dan ook aan om een specialist in te schakelen. Zij weten precies waarmee uw bedrijf meer naamsbekendheid kunt creëren. Daarnaast zijn zij op de hoogte van de laatste trends en ontwikkelingen. Hier spelen zij dan ook perfect op in. Ook kennen zij uw concurrenten en zorgen zij ervoor dat u zich in uw regio gaat onderscheiden van hen!

Wacht niet langer en start vandaag nog!
We begrijpen het als het allemaal behoorlijk veel informatie is. Het is ook niet voor niks zo dat wij u aanraden om een specialist in te schakelen. Zij weten namelijk precies welke technieken zij kunnen gebruiken, voor zowel een mooi webdesign als op het gebied van online marketing. Ga bijvoorbeeld eens kijken naar een reclamebureau. Zij hebben zowel op het gebied van webdesign als op het gebied van online marketing genoeg kennis om u te helpen. Wacht daarom niet langer en zet vandaag nog de stap naar een fantastische toekomst!

Pinterest Marketing

Internetmarketingaudit

Pinterest, waarschijnlijk heb je er wel eens van gehoord. Maar weet jij ook wat het precies is? Pinterest is een online platform waar iedere dag duizenden afbeeldingen op worden geplaatst. De perfecte plek om inspiratie op te doen voor eigenlijk alles: interieur, recepten, organiseren noem maar op. Pinterest trekt steeds meer bezoekers en daarom kan kiezen voor Pinterest Marketing  een goede manier zijn om meer bezoekers te trekken naar jouw website, wat kan leiden tot meer aankopen en een hogere conversie.

 

Wat is Pinterest?

Kort gezegd is Pinterest een groot social media platform met een grote verzameling aan foto’s, afbeeldingen en korte filmpjes. Je kunt je gratis inschrijven voor deze website en vervolgens borden aanmaken om jouw favoriete afbeeldingen op te ‘pinnen’. Wereldwijd heeft dit platform meer dan 200 miljoen gebruikers. Al deze gebruikers hebben hun eigen borden waar zij pins op kunnen plaatsen. Gebruikers kunnen zelf ook hun eigen pins plaatsen, die andere leden weer kunnen toevoegen aan hun borden.

 

Marketing

Door gebruik te maken van Pinterest Marketing kun jij op een efficiënte manier jouw eigen pins en foto’s plaatsen die de gebruikers aantrekken tot jouw website. Achter iedere pin die een gebruiker of bedrijf plaatst zit namelijk een link. Voor bedrijven is het gebruik hiervan ook geheel gratis. Als startend bedrijf of als je wat nieuw wilt proberen is Pinterest Marketing dus een zeer goede optie. Zo kun jij jouw fans op de hoogte van de nieuwe spullen of diensten, op een laagdrempelige manier communiceren en snel jouw doelgroep en nieuwe potentiële klanten bereiken. Voorbeelden van berichten die jij kunt plaatsen zijn:

–        Nieuwe producten

–        Recepten

–        Korte instructie video’s

–        Sfeerbeelden

–        Quotes

 

Naast het gratis gebruik maken van Pinterest kun je als bedrijf ook kiezen voor adverteren op Pinterest. Deze mogelijkheid kost vanzelfsprekend wel geld, maar je bereik wordt hierdoor ook groter. Hier liggen als bedrijf dus extra kansen. Naast Pinterest kun je onder andere ook adverteren op Facebook, Instagram en YouTube.

https://www.brandmerck.nl/pinterest-marketing/

SEO versus PPC: hoe u uw strategie stroomlijnt

Internetmarketingaudit

SEO versus PPC: hoe u uw strategie stroomlijnt

Van Mark Verzijl, freelance online marketeer

Het belang van Google voor elke online marketingstrategie staat niet ter discussie. De zoekmachine is een groot deel van de manier waarop mensen zoeken naar antwoorden, boodschappen doen en hun leven leiden. Wat nog steeds wordt besproken door online marketeers, is de relatieve waarde van de twee opties die merken hebben om in Google te verschijnen: zoekmachineoptimalisatie (SEO) versus pay-per-click marketing (PPC).

SEO en PPC leveren beide hetzelfde uiteindelijke resultaat: hogere zichtbaarheid in Google-zoekopdrachten. Maar ze vereisen een andere vaardigheden en aanpak. SEO houdt een ingewikkelde langetermijnstrategie in die inhoudmarketing en linkbuilding omvat, terwijl PPC dagelijks bieden en meer data-analyse gebruikt.

Waarom u zowel SEO als PPC nodig hebt
Jarenlang hebben marketeers discussies gehad en gegevens bijgehouden om te proberen het antwoord te bepalen op hoe SEO en PPC tegen elkaar oplopen. Maar het echte antwoord is dat voor elk bedrijf dat in Google-zoekopdrachten wil verschijnen, zowel SEO als PPC een rol te spelen hebben. En ze hebben de neiging om beter samen te werken.

De waarde van SEO
Zoekmachineoptimalisatie is concurrerend en kan lang duren om vruchten af ​​te werpen, maar de resultaten maken het de moeite meer dan waard. In vergelijking met PPC biedt SEO een paar unieke voordelen.

Het verkeer is gratis (hoewel het behalen van ranglijsten over het algemeen niet zo is)
Met SEO hoeft u niet te betalen om te spelen. In plaats van een plek op de eerste pagina van Google te kopen, doet u het werk om het te verdienen. Dat betekent niet precies dat SEO gratis is. Goed doen betekent tijd en middelen spenderen aan het opbouwen van een sterke bibliotheek met inhoud, deze promoten op internet en links op andere websites bouwen die naar de uwe verwijzen.

Om die reden brengt het doen van SEO een aanzienlijke investering met zich mee. Maar zodra het begint te betalen in ranglijsten op de eerste pagina van Google, is elke klik die u verdient gratis.

Het gaat langer mee
Het kost tijd om resultaten te behalen met SEO, maar als je dat eenmaal doet, zul je de komende maanden meestal goede resultaten blijven zien. SEO-succes is meestal exponentieel. Wanneer een pagina op pagina 1 van de resultaten komt, zal zijn autoriteit waarschijnlijk alleen maar groter worden naarmate meer mensen het vinden, erop klikken en ernaar linken. Dat betekent niet dat als je eenmaal op pagina 1 bent, je erop kunt rekenen dat je daar voor de lange termijn blijft. Andere websites zullen er hard aan werken om diezelfde plek te veroveren, en het is bekend dat de algoritme-updates van Google van de ene op de andere dag populaire websites opstarten met de beste resultaten.

Maar om in de top tien te komen, is meestal het moeilijkste deel. Zodra u de boost in zichtbaarheid en autoriteit krijgt die hoort bij Page 1-rankings voor relevante zoekwoorden, kunt u meestal verwachten dat u de komende maanden blijvende resultaten zult zien.

Organische resultaten krijgen meer klikken
Zelfs wanneer PPC-advertenties steeds meer de resultatenpagina van de zoekmachine overnemen, genereren organische resultaten nog steeds een groter deel van de klikken. Op desktopcomputers is de klikfrequentie (CTR) voor organische resultaten meer dan 65 procent, tegenover 3,82 procent voor PPC. Op mobiele apparaten is deze lager (38 procent), maar nog steeds veel hoger dan de CTR voor PPC-advertenties.

Mensen kunnen het verschil zien tussen de resultaten die zijn betaald en die zijn verdiend, en meer mensen vertrouwen en klikken op organische resultaten.

De waarde van PPC
Hoewel SEO moet worden behandeld als een essentieel onderdeel van elke online marketingstrategie, is PPC vaak net zo belangrijk voor zichtbaarheid en verkeer.

U bereikt een snellere zichtbaarheid
SEO is een lang spel. Je moet maanden wachten om punten te verdienen en resultaten te zien. Maar PPC kan onmiddellijk resultaten leveren. U kunt morgen op Page 1 zijn voor uw doelwoorden. De wisselwerking is dat je die plek moet betalen, en hoe meer concurrerend je doelzoekwoorden zijn, hoe meer je uitgeeft. Maar u kunt uw website plaatsen voor mensen die op zoek zijn naar wat u meteen doet.

U heeft meer targetingopties
Met SEO is de enige targeting die u kunt doen op trefwoord gebaseerd. Maar met PPC kiest u niet alleen voor welke zoekwoorden u op komt dagen, maar ook voor het soort mensen dat uw advertenties te zien krijgt. Google Ads staat demografische targeting toe op basis van:

– Leeftijd
– Geslacht
– Soort apparaat
– Geografische locatie
– Verleden gebruikersgedrag, zoals zoeken naar producten die vergelijkbaar zijn met de uwe
– U hebt niet iedereen nodig om uw website te vinden, alleen de mensen in uw doelgroep. PPC maakt het gemakkelijker om specifiek door die mensen te worden gevonden.

Je hebt meer opties voor hoe je wordt weergegeven
Met Google-advertenties kunnen marketeers extra informatie toevoegen aan hun advertenties buiten de link, titel en beschrijving. Advertenties kunnen beoordelingen en beoordelingsinformatie en koppelingen naar meerdere relevante pagina’s bevatten. En voor productadvertenties kunt u productafbeeldingen laden en informatie zoals kosten opnemen en of u gratis verzending aanbiedt.

En Google Ads gaat ook verder dan de resultatenpagina van de zoekmachine (SERP) binnen bereik. U kunt advertenties op internet plaatsen op duizenden populaire websites. Met remarketing kunt u die advertenties personaliseren op basis van het eerdere gedrag van mensen op uw website. Wanneer een bezoeker een p uitcheckt

https://www.markverzijlmarketing.nl/freelance-online-marketeer

Adverteren op social media?

Internetmarketingaudit

Alle social media uitbesteden en overlaten aan een echte expert. Klinkt dat je aangenaam in de oren? Welkom bij Your Business Online. Wij kunnen een social media strategie op maat leveren. Oftewel een compleet social media-plan inclusief uitvoering, dat gericht is op jouw doelgroep, jouw niche, jouw pluspunten en expertise.

Resultaatgerichtheid -ook meetbaar in  harde cijfers- hebben wij hoog in het vaandel. Met een unieke, professionele social media strategie bereik je namelijk niet alleen een groei van je doelstelling, maar ook tevredener relaties, betere exposure, nieuwe doelgroepen en een mooier imago. Je klanten kunnen je promotors worden: mensen die zeer tevreden zijn over jouw producten en/of diensten en dat vertellen aan al die andere mensen die ze op social media (en in het dagelijks leven natuurlijk!) ontmoeten.

Efficiënte LinkedIn advertenties

Adverteren op LinkedIn adviseren we eigenlijk aan ieder bedrijf. Groot of klein, gericht op de grote massa of op individuen. Ben je nog niet zo bekend met LinkedIn? Dit online social network bestaat sinds 5 mei 2003. Het richt zich op ‘de werkende mens’ oftewel vakmensen, specialisten en deskundigen. En dan op willekeurig ieder terrein.

Wereldwijd kent LinkedIn circa 500 miljoen gebruikers. In Nederland zijn dat er rond 6 miljoen. Het hoofdkantoor van LinkedIn staat in Mountain View, Californië, USA. Het uitgangspunt was en is nog steeds geregistreerden gebruik te laten maken van elkaars netwerken. Netwerken worden hierdoor groter en veelzijdiger.

Diverse opties

Als je wilt adverteren op LinkedIn zijn er een aantal opties. Allereerst is het mogelijk een advertentie te plaatsen in het nieuwsoverzicht. In het bericht kun je foto’s plaatsen en ook links naar de website. Een tweede optie is de tekstadvertentie. En dan kun je ook nog een lead-advertentie richten aan specifieke gebruikers. Zo’n lead komt in de inbox binnen, valt extra op en levert veel rendement op. Heb je hulp nodig bij het opzetten van efficiënte advertenties of wil je het volledig uitbesteden? Neem dan eens contact op!

https://www.yourbusinessonline.nl/

Facebook chatbots: de cijfers en het verhaal

Internetmarketingaudit

Als bedrijf heb je hier en daar wel eens wat gehoord van messenger chatbots. Je hebt vast al een lange tijd een Facebook bedrijfspagina en doet hard je best om likes, comments en shares te krijgen. Wekelijks post je meerdere Facebook updates met wat reacties en likes, maar niet helemaal zoals je wilt. Het schijnt dat van iedereen die je bedrijfspagina heeft geliked, slechts 2-3% je status update te zien krijgt op je tijdlijn. Wat nou als je bedrijf Facebook Messenger chatbots in kan schakelen?

Het is tijd voor de Facebook chatbot revolutie

Tijd om je tijd en energie te steken in iets wat 100% van de gebruikers te zien krijgt. Laten we je kennis laten maken met de Facebook Messenger chatbot. De berichten van de Facebook chatbot komen aan bij 100% van de gebruikers. Gemiddeld reageert zo’n 80% en gemiddeld klikt 30% van de gebruikers op een link die naar de website leidt van het bedrijf. Stukken lucratiever of niet?

De totale markt van Messenger marketing

De totale markt van mensen die je kunt bereiken is 1.300.000.000 mensen! Zoveel mensen zijn er elke maand actief op Facebook Messenger. Er zijn veel meer gebruikers dan de 1.3 miljard, maar we gaan hier uit van alleen de actieve gebruikers. The sky is the limit.

Nu zijn wij natuurlijk geïnteresseerd in hoeveel van deze mensen ook daadwerkelijk interactie hebben met bedrijfspagina’s! Maandelijks worden er 2 miljard berichten gestuurd tussen mensen en bedrijven. Veel van deze berichten worden nu nog door de bedrijven met de hand gedaan. Dat wil zeggen dat personeel wordt betaald om te typen achter een toetsenbord. Veel hiervan kan geautomatiseerd worden met een Messenger chatbot!

Nu misschien nog wel het sappigste feitje: 53% van de mensen die in contact komen via Messenger met bedrijven zegt dat ze liever shoppen bij een bedrijf die bereikbaar is op Facebook Messenger.

Wow! Dat zijn nog eens kansen. Moet je eens bedenken. Maakt jou bedrijf al gebruik van een Facebook chatbot?

Het ding is… momenteel zijn er meer dan honderdduizend actieve chatbots. Dit aantal groeit exponentieel. En heel hard.

Je concurrenten zullen dus binnenkort ook al op Facebook een chatbot hebben geïmplementeerd. Wees deze dus een stap voor en wees innovatief! Pluk de vruchten en implementeer als eerste van je regio en industrie een originele menselijke Facebook chatbot. Wij raden je aan om dit door de chatbot professionals van SMIDIT te doen.

https://www.smid-it.nl/

Een website laten maken door een professional!

Internetmarketingaudit

Een website laten maken is iets wat steeds meer mensen doen, zowel particulieren als ondernemers hebben vaak een website nodig. Mensen die graag willen bloggen, voor henzelf beginnen, of mensen die al een bedrijf hebben, een website is in de meeste gevallen noodzakelijk rond deze tijd. Want zeg nu eerlijk, als jij op zoek bent naar een nieuwe kapper of restaurant is het eerste wat je doet even op internet rondkijken, niet? Een geniale website laten maken door SiteToGo is kiezen voor online succes.

Een website laten maken, maar waar?

Het is geen makkelijke keuze om te bepalen waar een website laten maken het beste kan. Er is heel veel aanbod en hierdoor wordt het alleen maar lastiger. In deze blog zal ik jullie even kort kennis laten maken met een aanbieder waar ik al jaren tevreden mee ben, veel anderen delen deze mening met mij. Het bedrijf waar ik het over heb is SiteToGo, een van de wat oudere bedrijven uit de sector, hierdoor hebben ze al jarenlange ervaring op gebied van het het ontwerpen en onderhouden van websites voor hun klanten. Niets is teveel gevraagd bij hen door hun grote expertise, het zijn ware vakmensen en niet zomaar een groep jongeren die basiskennis heeft over het maken van websites. U kunt nu al een website laten maken voor nog geen vijfhonderd euro, vergeleken met concurrenten is dit een bizar lage prijs. De websites die u laat maken worden op een format geleverd waardoor u zelf eenvoudig de inhoud kunt wijzigen en de tekst en afbeeldingen op de website up-to-date kunt houden. 

SiteToGo staat voor u klaar!

SiteToGo is dus een bedrijf voor een website laten maken, als u op zoek bent naar een aanbieder die in een mum van tijd uw opdracht voor u uitvoert en klaar heeft kunt u hier terecht. Er zijn al meer dan honderden klanten u voorgegaan en de recensies zijn nog altijd uiterst positief. Om te zien of ze u kunnen helpen kunt u altijd contact met hen opnemen of kijken op de website. Twijfel niet langer, de kosten zijn laag en bij SiteToGo geldt een niet tevreden geld terug beleid dus mocht u het resultaat de investering niet waard vinden dan kunt u zich nog bedenken.

Kijk voor meer informatie op onze website.

Datingsites hoger opgeleiden

Internetmarketingaudit

 

Als je iemand bent die hoger opgeleid bent en nog steeds vrijgezel bent dan heb je misschien wel eens over het inschrijven op een datingsite nagedacht. Dit is ook helemaal geen slecht idee maar het is dan wel zaak om je in te schrijven bij de juiste datingsite. Nederland kent meer dan honderd datingsites en jij zal weinig zin hebben om deze allemaal te gaan bekijken. Wij willen je aanraden om je dan eerst in te schrijven bij een datingsite voor hoger opgeleiden. Wanneer je dit doet dan kom je op een eenvoudige wijze in contact met andere vrijgezellen die ook hoger opgeleid zijn.

 

Het wil niet zeggen dat je geen leuk contact kunt hebben met personen die geen hoge opleiding hebben. Toch is wel zo dat je vaak makkelijker gesprekken aangaat met iemand die ook een hogere opleiding heeft genoten. Je kunt je gratis inschrijven bij de datingsites voor hoger opgeleiden en na het inschrijven zie je dan meteen welke leden er allemaal aanwezig zijn. Je zal dan zien dat er voldoende leuke leden te vinden zijn en dat je op een makkelijke wijze met deze leden in contact kunt komen. De kans is dan ook groot dat je al snel een leuke date hebt.

Sneller een leuke date vinden

Het is nu eenmaal zo dat jij als hoger opgeleide meer kans hebt om een leuke date te vinden bij de datingsites hoger opgeleiden. Het inschrijven is niet alleen gratis maar ook vrijblijvend en als het zo mocht zijn dat er helemaal geen leuke vrijgezellen zijn dan kun jij je ook weer makkelijk uitschrijven. We willen je dan ook aanraden om dit eens te proberen.

 

Al snel zal je dan vele leuke nieuwe mensen leren kennen en de kans is groot dat ook in je eigen omgeving er voldoende leuke vrijgezellen te vinden zijn. Deze kun je dan eens uitnodigen voor een drankje en zien of er een klik is. Je hebt dan meteen een gespreksonderwerp en je kunt over school of universiteit praten waar je de opleiding hebt gedaan. Van het ene onderwerp kom je dan vanzelf in het andere onderwerp en dan zal je zien dat het een leuke date zal worden.

 

 

 

http://welkeonlinedatingsite.nl/datingsites-hoger-opgeleiden/