Voice over IP reseller worden

Wie zakelijk actief is streeft er doorlopend naar om de bedrijfsomzet op alle mogelijke punten te maximaliseren. Dat geldt natuurlijk ook als u in de IT- of telecombranche actief bent. Met het oog op het steeds populairder wordende VoIP (Voice over IP) kunt u er eigenlijk niet omheen om ook zelf dit soort telecomdiensten in uw totaalpakket aan te bieden. Kiest u er in dat kader voor om helemaal zelf uw VoIP-infrastructuur samen te stellen, dat dient u er rekening mee te houden dat zoiets flink in de papieren kan gaan lopen. Om nog maar niet te spreken over de tijd en energie die u erin dient te steken om van het geheel een doorslaand succes te maken, zodat u op z’n minst uw investeringen terug kunt verdienen.

Wilt u al dit soort risico’s niet lopen, dan kunt u beter een Voice over IP reseller worden.

Het gemak van Voice over IP reseller worden

Omdat u uw klanten sowieso van de beste service voorziet, verwachten ze hetzelfde hoogwaardige niveau op het vlak van de VoIP-oplossingen die u hen biedt. En in dit kader bedoelen we niet alleen de VoIP-soft- en hardware waar uw klanten mee aan de slag gaan, maar ook het serviceapparaat ‘achter de schermen’. Telecom is per slot van rekening bij praktisch elke onderneming een uiterst belangrijke schakel en eventuele onbereikbaarheid wordt in dat kader dan ook vaak als een doodzonde gezien die tot het absolute minimum beperkt dient te worden.

Een Voice over IP reseller worden bij Telador zorgt ervoor dat al dit soort situaties worden ondervangen. Dit in VoIP gespecialiseerde bedrijf levert namelijk zogenoemde white label oplossingen aan haar wederverkopers, zodat uw klanten in alle gevallen de indruk blijven houden dat ze rechtstreeks zaken met u doen, terwijl uiteindelijk Telador de verantwoordelijke partij is die regelt dat alle VoIP- verbindingen op elk moment van de dag vlekkeloos tot stand komen. Met andere woorden dankzij Voice over IP reseller worden bij Telador profiteert u volop van hoogwaardige VoIP-oplossingen zonder dat u daarvoor fors hoeft te investeren.

 

Het kiezen van de beste mobiele VoIP voor uw bedrijf

Wat is mobiele VoIP precies, hoe kan het zowel kleine bedrijven als ondernemingen op bedrijfsniveau ondersteunen, en wat zijn de trends om op de hoogte te blijven om het spel voor te blijven? Met de hulp van enkele van de beste mobiele VoIP-providers in het land, hebben we alles beschreven wat u moet weten om slimme keuzes te maken voor uw zakelijke behoeften.

Wat is Mobile VoIP?

Met de opkomst van mobiel browsen en de revolutie van smartphones, biedt VoIP-functionaliteit mobiele VoIP-functionaliteit vanaf uw mobiele of handheld-apparaat, meestal via een app. Veel mensen zijn al bekend met deze technologie, zelfs als ze zich er niet bewust van zijn.

Denk aan apps zoals Skype of WhatsApp. Waarschijnlijk gebruikt u deze regelmatig of beide. Maar als het gaat om mobiele VoIP met enkele van de beste Amerikaanse providers, moet je groter denken om een ​​goed begrip te krijgen van de potentiële voordelen.

De eenvoudigste manier om u voor te stellen dat mobiele VoIP uw bedrijf transformeert, is het creëren van een mobiel kantoor. Denk aan de algemene taken en interacties die plaatsvinden in uw fysieke kantoorruimte. Mobiele VoIP verhoogt zijn functionaliteit de hele tijd om deze te omvatten en bevat meer opties die u misschien niet eens heeft overwogen. Een mobiel kantoor heeft een aantal voordelen:

Koppel afzonderlijke kantoren. Als u meer dan één kantoor hebt, is dit een geweldige manier om een ​​naadloze werkomgeving tussen hen te creëren. Het helpt ook tijdsverschillen voor internationale werknemers te verlichten, omdat personeel gesprekken of vergaderingen van huis of onderweg kan opnemen. Met de Grasshopper VoIP-app kunnen gebruikers bijvoorbeeld vanuit één kantoor naadloos een oproep doorsturen naar de mobiele telefoon van een ander personeelslid in het buitenland. Die gebruiker kan klanten of klanten van hun mobiele telefoon terugbellen, en het nummer zal ze laten zien werken vanuit het lokale kantoor. Neem contact op met uw provider om te zien of deze PBX-mogelijkheden biedt, zodat u een eigen filiaaluitwisseling voor uw personeel kunt maken, niet alleen voor al uw fysieke kantoren, maar ook op mobiel.

Ondersteun telewerkers. Volgens Forbes.com zegt 68% van de Amerikaanse werknemers te verwachten dat ze in de toekomst van hun carrière kunnen genieten van thuiswerken. Flexibele werkomstandigheden zijn voor veel mensen een verwachting geworden, evenals een populaire extraatje die wordt aangeboden om een ​​banenpakket te voltooien. Wanneer uw medewerkers om flexibiliteit vragen, maakt mobiel VoIP dit een eenvoudig ja.

Verschijnen ‘altijd aan’. Werktijden kunnen tot het verleden behoren wanneer uw mobiele telefoon ook uw kantoortelefoon is. Telkens wanneer een klant een vraag of een probleem heeft, hebben ze een directe lijn rechtstreeks naar de juiste medewerker. Met VoIP-providers zoals Alliance Phones kunnen gebruikers extensies en groepen extensies maken, zodat oproepen effectief kunnen worden gerouteerd. Als uw bedrijf wat downtime wil, kunt u ook gepersonaliseerde voicemails of begroetingen maken die de openingsuren uitleggen of dienovereenkomstig omleiden.

Vermijd service-fouten. We hebben allemaal ervaren dat we het mobiele signaal op het slechtst mogelijke moment hebben verloren. Omdat de VoIP-service uw internet gebruikt, of dat nu WiFi of mobiele gegevens zijn, kunt u een geweldige gesprekskwaliteit ervaren, zelfs als uw mobiele signaal zwak is.

Productiviteit. Medewerkers kunnen tijd besparen door een mobiele VoIP-service te gebruiken vanwege eenvoudiger communicatie in vergelijking met de traditionele kantooromgeving. RingCentral maakt gebruik van een multimediaprestament en een berichten-element voor hun mobiele VoIP. Gebruikers kunnen in één keer andere personeelsleden of groepen personeelsleden en afdelingen berichten. Ze kunnen groepsgesprekken met collega’s bekijken en zelfs multimediabestanden verzenden en ontvangen vanuit de chatgroep. De onbeperkte sms-berichten komen niet uit uw reguliere telefoonpakkettoeslag, waardoor de communicatie moeiteloos en constant verloopt tussen uw medewerkers.

Professionele uitstraling. Vooral voor kleine bedrijven is het van onschatbare waarde dat uw bedrijfsnummer rechtstreeks naar u wordt verzonden, waar u ook bent. Neem een ​​mobiele VoIP-service zoals ZenPhone, bijvoorbeeld. Met het bedrijf kunt u unieke lokale nummers over de hele wereld maken, zodat uw klanten altijd het gevoel hebben dat u een professionele lokale aanwezigheid voor hen bent. Of uw gebruiker nu belt vanuit Japan of Australië, zij kunnen een uniek lokaal gecodeerd nummer gebruiken om uw mobiel rechtstreeks te bellen.

 

Populaire functies van mobiele VoIP

Mobiele VoIP heeft een lange weg afgelegd sinds eenvoudige spraakoproepen via internet. Meest succesvolle VoIP voor bedrijven bieden nu een conferentiebrug. Hierdoor kunnen meerdere personeelsleden een enkele spraakoproep of privéchatroom invoeren, waardoor een virtuele vergaderruimte ontstaat. Met RingCentral kunnen medewerkers vanaf hun telefoon inloggen met bedrijfsreferenties, zodat uw vergaderingen veilig en beveiligd blijven.

Conferencemogelijkheden worden voortdurend verbeterd en kunnen videochatten, instant messaging en een monitoringsysteem voor conferentievloeren omvatten. Met deze laatste tool kan de beheerder uitnodigingen voor vergaderingen, vragen die binnenkomen en opties zoals het dempen van bepaalde leden beheren.