SEO versus PPC: hoe u uw strategie stroomlijnt Van Mark Verzijl, freelance online marketeer Het belang van Google voor elke online marketingstrategie staat niet ter discussie. De zoekmachine is een groot deel van de manier waarop mensen zoeken naar antwoorden, boodschappen doen en hun leven leiden. Wat nog steeds wordt besproken door online marketeers, is de relatieve waarde van de twee opties die merken hebben om in Google te verschijnen: zoekmachineoptimalisatie (SEO) versus pay-per-click marketing (PPC). SEO en PPC leveren beide hetzelfde uiteindelijke resultaat: hogere zichtbaarheid in Google-zoekopdrachten. Maar ze vereisen een andere vaardigheden en aanpak. SEO houdt een ingewikkelde langetermijnstrategie in die inhoudmarketing en linkbuilding omvat, terwijl PPC dagelijks bieden en meer data-analyse gebruikt. Waarom u zowel SEO als PPC nodig hebt De waarde van SEO Het verkeer is gratis (hoewel het behalen van ranglijsten over het algemeen niet zo is) Om die reden brengt het doen van SEO een aanzienlijke investering met zich mee. Maar zodra het begint te betalen in ranglijsten op de eerste pagina van Google, is elke klik die u verdient gratis. Het gaat langer mee Maar om in de top tien te komen, is meestal het moeilijkste deel. Zodra u de boost in zichtbaarheid en autoriteit krijgt die hoort bij Page 1-rankings voor relevante zoekwoorden, kunt u meestal verwachten dat u de komende maanden blijvende resultaten zult zien. Organische resultaten krijgen meer klikken Mensen kunnen het verschil zien tussen de resultaten die zijn betaald en die zijn verdiend, en meer mensen vertrouwen en klikken op organische resultaten. De waarde van PPC U bereikt een snellere zichtbaarheid U heeft meer targetingopties – Leeftijd Je hebt meer opties voor hoe je wordt weergegeven En Google Ads gaat ook verder dan de resultatenpagina van de zoekmachine (SERP) binnen bereik. U kunt advertenties op internet plaatsen op duizenden populaire websites. Met remarketing kunt u die advertenties personaliseren op basis van het eerdere gedrag van mensen op uw website. Wanneer een bezoeker een p uitcheckt |
https://www.markverzijlmarketing.nl/freelance-online-marketeer |